vronie.reismee.nl

Nog 24 uur!!!!

Morgen om 10 uur stijgt ons vliegtuig op, om 2 uur en 5 minuten later -netjes- neer te komen in Spanje. Met een beetje geluk halen we dan de bus naar ons hotel, waar we de eerste vier nachtjes zullen slapen. Afhankelijk van de wensen van Lisette natuurlijk, denk ik dat we een beetje gaan rondhangen in de stad, onze school bezoeken en eens kijken waar we de komende maanden komen te wonen.. We like!

Laughing

Afgelopen zaterdag heb ik een superleuk surprise afscheidsfeestje gehad, met als thema: Van Friesland naar Spanje, haha wat een overgang.. Van Oranjekoek naar tapas!Ik heb voor de laatste keer -voorlopig- heerlijke pannenkoeken gegeten, met brownies als toetje (mmmm), en heel erg lieve/leuke/handige kadootjes mogen ontvangen.. Tja, je zou je haast bedenken om weg te gaan, maarmijn ticketwacht op niemand! Bij deze: heel heel erg heel bedankt!!!!!!!!!!!

Dus morgen zullen we weten hoe goed mijn Spaans werkelijk is en of Bassie en Adriaan gelijk hebben ('In spanje, in Spanje in Spanje.. in Spanje schijnt altijd de zon.. je ligt de hele dag op je balkon enz')

Maar vandaag staat in het teken van Baantjer dvd's kijken, koekjes bakken en Elmo pesten, om alles nog maar zo normaal mogelijk te laten.. Whiee mijn volgende verhaal komt vanuit Spanje!! Adios amigos!

Reacties

Reacties

eline

ik stop voor niemandd!! straks lekker weer koekjes bakken!!

Miranda

De laatste uurtje tikken weg;). Gekke dag dit zeker?
Nou meisje, ik kijk nu al uit naar je andere verhalen en foto's. Maak er wat van!
En een heel goede reis!

Dikke kus vanuit Leeuwarden!!

Jurjen

Daaaaaaaaaaar gaaaaaaaaaaat zeeee!!

Wieeeeeeeee!! Je bent inmiddels - als het goed is - al in Spanje aangekomen! Mis je de pannenkoeken al? ;)
Natuurlijk verwacht ook ik eveneens een prachtige reislog de komende maanden! Hit it, girl!

Vanuit Zwolle: later!

Michelle

Ken je ook het liedje: Ik wil niet dat je weggaat? Bedacht ik me natuurlijk net te laat...

Genietze!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!